środa, 8 stycznia 2014

Ćwiczenia na boczki !



Cześć dziewczyny !

Od kiedy założyłam bloga, a raptem to było cztery dni temu jestem bardzo zmotywowana.Cieszy mnie ten fakt i tym razem tak łatwo nie odpuszczę ;) Ale wracając do tematu.Ostatnio zauważyłam,że moje ćwiczenia dotyczą brzuszka ,pupy no i nóg ,a co z boczkami?Która z nas nie chciałaby tali osy? Właśnie więc od razu postanowiłam poszukać odpowiednich ćwiczeń.Ćwiczenia do najprostszych nie należą ale ciężka praca,cierpliwość i determinacja da swoje efekty.Regularność ćwiczeń jest bardzo ważna tak samo jak przy innych partiach naszego ciała.Zatem ćwiczmy !

Łatwiejsze ćwiczenia na boczki ;

Skośne brzuszki ;

Kręcenie hula hop nawet kilka minut dzienne daje niezłe efekty ;

O jak jesteśmy w temacie hula hop ;


Kolejnym ćwiczeniem są skrętoskłony ;


Ostatnim ćwiczeniem są nożyce pionowe ,poziome lub okrężne;

 

Trudniejsze ćwiczenia na boczki ;

Unoszenie bioder ;

Następne ćwiczenia;

  1. Pompka ze skrętem  (przynajmniej po 8 powtórzeń dla każdej strony)
  2. Pompka ze skrętem plus  
  3. Pompka wysoka 


Aby uzyskać efekty powinnyśmy wykonywać po 3 serie takich ćwiczeń.Pamiętajmy również,że 30 % to ćwiczenia,a 70 % to dieta dlatego jedzmy zdrowo i dbajmy o siebie!

Na koniec jak zawsze motywatory ;





Trzymajcie się ciepło !
SM

3 komentarze:

  1. trzymam kciuki za dietę ;) teraz jest nas już dwie ;D skorzystam chętnie ze wszystkich ćwiczeń co dodałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne za wizytę :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne ćwiczenia. Nawet nie wiedziałam, że jest tak dużo różnych ćwiczeń na brzuszki ;)

    OdpowiedzUsuń